Medlemmarna lyser med sin frånvaro.

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 7 månader sedan #21658 av
Här var det tomt som vanligt, varför är det bara en handfull medlemmar som skriver här under debatten ?
Det är samma personer hela tiden, men ni får ju ett bra utbyte av varandra med tanke på att det finns 45 000:- schitzofreni patienter och ännu fler med psykiatriska diagnoser i landet.
Ska man sen räkna in alla som tar psykofarmaka av olika sorter så är det ännu många fler.
Så se till att fler blir delaktiga här.
Mer
18 år 7 månader sedan #21660 av Geta
Det är väl öppet att skriva.
Men hur många vill frivilligt klassas som schizofrena?
Att vara schizofren räknas väl inte som en merit?
Vissa dar är det mest gäster som skriver.
När man lider av paranoia vill man nog inte skriva
som medlem. Det kan vara en förklaring.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 7 månader sedan #21664 av
Alla som skriver som medlemmar är ju anonyma, iallafall för de flesta.
Mer
18 år 7 månader sedan #21670 av Admin1
Jag är väldigt nöjd med aktiviteten här på sajten, som överstiger mina vildaste förväntningar. Det finns 580 medlemmar och ungefär 1000 besökare dagligen. Jag jämför med Schizophrenia.com som har hela engelskspråkiga världen, som underlag. Bara 20000 medlemmar. Ändå om man tittar i forumet på Schizophrenia.com så är det inte så mycket fler svar på inläggen och det är heller inte så många fler som läser inläggen. Mot den bakgrunden är sajten en kanonsuccé egentligen. Till saken hör att Schizophrenia.com har funnits i många år, medan Viska i nuvarande utformning är bara 2 år.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 7 månader sedan #21679 av
Sajten är ju lite avgränsad till just shitzofreni.

De flesta som vill skriva har nog andra psykiatriska diagnoser.
Jag studerade nyligen utbudet av forum för fobiker. Tror ni ngn skrev?
:lol:
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 7 månader sedan #21681 av
De flesta vet nog om att detta är en falsk sajt. De som skriver här är fullt friska. Och har själva ingen aning om hur det är att vara schitzofren.
De borde ut på arbetsmarknaden istället för att hänga här.
Admin1 som har sajten verjkar fullt frisk och utnyttjar den svenska välfärden med att gå hemma.
Har kollat lite hur han skriver, och det är inget sjukt där heller.
Så säg upp din förtidspension och börja arbeta med ett riktigt lönearbete, det måste gynna dig också att få ett meningsfullt lönearbete och liv.
Geta verkar också helt återställd. Så jag säger likadant till dig.