Anonym eller inte

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 4 månader sedan #1109695 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Anonym eller inte
Man kan ju använda program när man surfar. Har hört talas om VPN och TOR, men det intresserar inte mig. Men visst lämnar man spår efter sig på nätet. Det kan jag leva med.
Mer
5 år 4 månader sedan #1109731 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Anonym eller inte
Vi människor är unika och ändå inte. Det jag upplevt av psykisk sjukdom, som är tabu i andra sammanhang, har andra här upplevt lika. Lika och olika men mest lika. Jag håller mig anonym men på min blogg lägger jag upp bilder på mig själv. Jag står för vem jag är psykisk ohälsa är inget hokus pokus det är en sjukdom som alla andra. Någon vet vem jag är till namn och telefonnummer. Har skickat sms baserat på vad jag skrivit på viska. Anonymt. Jävligt irriterande att den personen ville att jag skulle anförtro mig åt den om hur jag mådde kände och att den saftigt skulle vara anonym. Fult gjort. Vi är inte incognito. Viska är en röst i etern....
Mer
5 år 4 månader sedan #1109737 av mopa
Svar från mopa i ämnet Anonym eller inte
Jag föredrar att vara anonym.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1110039 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Anonym eller inte
Har lagt upp bilder på mig själv förut. Tror de flesta är borttagna med. Men ska nog låta bli i fortsättningen. Vill inte bli "avslöjad" på nya jobbet. Ni som har varit medlemmar ett tag kanske skulle känna igen mig på stan iof.

/Dave
Last edit: 5 år 4 månader sedan by 1Dave.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 4 månader sedan #1110041 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Anonym eller inte
Geta, en medlem såg en bild du tagit från ditt fönster o visste var den tagits. Det gör du inte om, va?
Mer
5 år 4 månader sedan #1110067 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Anonym eller inte
Jag har skrivit mitt fulla namn här. Och alla vet jag bor i Karlstad. :)