Klockan 17:00 är jag raderad från Viska för jag vill detta!

Mer
4 år 11 månader sedan #1147174 av Miika
Han kallade oss för slödder två gånger. Förstår inte varför han inte kunde bara be om ursäkt. Jag gillar Uj och han hör hemma här men det är så underligt beteende. Hoppas han kommer tillbaka ändå
Mer
4 år 11 månader sedan #1147305 av Geta
Det står att Utomjordingen är blockerad. Han förstår inte att vi andra kanske prioriterar andra saker, än vad han gör.
Mer
4 år 11 månader sedan #1147307 av zoegas
Bra jobbat Miika och memphis. Skrämt bort en av ärkemedlemarna.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 11 månader sedan #1147310 av Geta
Hans inlägg finns kvar.
Mer
4 år 11 månader sedan #1147336 av notwoodstock
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1147343 av memphis
Zoegas, följande har hänt: Utomjordingen har varit full och otrevlig i flera dagar, elak och gjort bort sig själv. Därför har han slutat vara på Viska.Det är inte miikas eller mitt fel att han slutat vara på Viska. Det är hans eget fel beslut.

Man kan väl säga att förloppet började när UJ helt ur det blå säger att han ska "spräcka mig en annan dag". Jag blir förbannad på UJ för det och vi bråkar och det slutar med att jag inte vill ha med UJ att göra längre överhuvudtaget. Sen dag 2 kallar han hela Viska för slödder vilket väcker ilska hos medlemmarna. Bland annat Miika som konfronterar honom för det. Detta leder alltså till att flera medlemmar säger åt UJ och han slutar vara på Viska.
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.