Utomjordingen det är dags att komma tillbaka!

Mer
4 år 11 månader sedan #1150746 av Miika
Förlåt att jag sade som jag gjorde om din keps, den är faktiskt rätt så cool och din nya jacka är skitsnygg! Du saknas här! Allt gammalt groll är glömt och förlåtet!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 11 månader sedan #1150749 av Jocke
Du Miika! Utomjordingen kan inte förstå hur hans bestämda beteende kan drabba den som vill visa sin åsikt men liksom straffas för det! Man kan undra om han har demokratiska värderingar och att förstå viskas principer om högt i tak!

Man måste få grolla lite, men inte så att det bokstavligt blir konsekvenser kring den som modigt nog motsatte sig hans smak! Men förr eller senare inser han att viska har medlemmar med helt olika bakgrund än vad man kan förvänta sig av ett samhälle i stort, vi skulle nog platsa i epitetet "original" vilket U.J definitivt visar med sina kläder och beteende.

Så jag kan råda dig Miika, att helt enkelt känna att han inte förstår din ånger, men samtidigt har han en stark vilja och är konsekvent! Det kallas för "konsekventialism" inom filosofin, och den grenen är starkt ifrågasatt då den inte åberopar demokrati och lyhördhet utan man rationaliserar ett beteende och lämnar någon utan nåd! Obarmhärtig med andra ord!

Givetvis är U.J välkommen tillbaka, då han har hittat sin nisch här med sin personlighet och ibland visar en sympatiskt sida mot de han finner som sina vänner! Kram Miika!

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 11 månader sedan #1150751 av Miika
Tack för dina ord Jocke!
Mer
4 år 11 månader sedan #1150766 av notwoodstock
Jag tycker fred är en bra lösning. Jag köper också prylar. :-)
Mer
4 år 11 månader sedan #1150805 av Miika
Trist att det är så få som supportar
Mer
4 år 11 månader sedan #1150810 av Geta
Redan under konflikten framförde jag att Utomjordingen kan komma tillbaka om han ångrar sig.