Öppningsfras

  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 11 månader sedan #1150888 av ingrid64marie
Öppningsfras skapades av ingrid64marie
Är personligen inte så positiv till frasen bli friskare bli viskare, tycker det är ett illa valt ordval, för varför skulle jag bli viskare för att jag kan höra när jag är psykotisk, brukar likna det vid att jag kan höra eftersom i psykosen är det klart och tydligt som man har radion på och nog för att jag många gånger har kommunicerat med dem, hade nästan kunnat ge dem ett yttre eftersom det är så levande, men det är i psykosen i det opsykotiska vet jag och kan skillnaden om fragment skulle dyka upp och skulle aldrig någonsin yttra ett ord till rösten, så varför bli friskare, bli viskare, förstår det bara inte.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1150893 av Geta
Svar från Geta i ämnet Öppningsfras
Har varit medlem på Viska i snart 15 år. Har blivit friskare under den tiden. Mycket tack vare Viska.

Det här är Viskas musik:

Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 11 månader sedan #1150899 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Öppningsfras
Jag förstår nu vad den ska förknippas med hemsidan viska, men jag hade kanske uttryckt mig så som, bli friskare, gå med i viska istället för bli viskare för det kan missförstås, jag gjorde det.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150900 av Geta
Svar från Geta i ämnet Öppningsfras
Admin1 tyckte nog att det var roligt att rimma.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150902 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Öppningsfras
Viska heter sajten och en som är mycket aktiv där kan kallas för Viskare. Det är bara en som klagat på 4-5 år så det fungerar nog.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150910 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Öppningsfras
Ser inget problem i frasen "Bli friskare, bli viskare!". Viskare, eller "viskaiter" är ju uttryck för medlemmarna på viska. Således kan man även tolka det som "Bli friskare, bli en medlem!" men det hade inte låtit lika catchy.