Examensarbete i socialt arbete om bla. Viska

Mer
4 år 10 månader sedan #1156047 av Modesty
Mer
4 år 10 månader sedan #1156052 av björk
Man ska inte kasta sten i glashus!
Mer
4 år 10 månader sedan #1156056 av Geta
För några år sedan kom det fram att ett par tjejer hade gjort ett kandidatarbete om Viska. Det gick att läsa då. Vi har haft uppe det på Viska.
Mer
4 år 10 månader sedan #1156057 av Modesty

Geta skrev: För några år sedan kom det fram att ett par tjejer hade gjort ett kandidatarbete om Viska. Det gick att läsa då. Vi har haft uppe det på Viska.

Ah, okej. Lite kul att läsa sånt!
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1156080 av Admin1
Jag har läst artikeln på 30 minuter dvs 70 sidor. De var i stort sett positiva, men tyckte jag hade för stor makt, men jag betalar ju kalaset och sköter det mesta. Det är en privat sajt. De tyckte vissa medlemmar behandlades styvmoderligt. Och att moderatorerna inte alltid ingrep, men vi har hög tolerans mot psykos och tillsägelser gör det då bara värre. Att vi inte skrev hur moderatorer utsågs (starta en tråd om det). De hade en rolig kommentar om att forumet handlade om allt från dagens lunch till självmordstankar. Viska-gubben kallade de för maskot. De var kritiska till självtesterna utan vetenskapliga bevis utan bara tyckande. Självtesterna kan vara viktiga för att förstå vilka symptom som är viktiga. De tyckte sajtens layout var amatörmässig, men det var inte dagens utseende utan det gamla Beez3.
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.