Varför har ni valt era namn?

  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 10 månader sedan #1156405 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Varför har ni valt era namn?
Jag har ju haft borderline sedan fjorton års ålder stormigt känsloliv därför rain! För regn symboliserar känslor.
Mer
4 år 10 månader sedan #1156435 av Kloppe
Jag har frågat Admin om att få byta mot något annat. Men det skulle bli för krångligt tekniskt just då fick jag till svar. Kanske en annan gång?
För övrigt anspelar mitt namn på ett liknande namn som jag heter IRL.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 10 månader sedan #1156497 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Varför har ni valt era namn?
Vad skulle då byta till? Men du kanske inte vet?
Mer
4 år 10 månader sedan #1156503 av Kloppe
Det är hemligt fram tills att Admin säger ja till byte.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1156507 av Nissegossen

RainNo2 skrev: Tex Nisse gossen? Varför en gubbe kallar sig gosse? Men det finns säkert nån kitch förklaring?


Recard2016 skumt namn säger mej inget! Förutom tänker på green card!

Geta lite het på gröten igår skrev hon 300 inlägg? Ja hon är verkligen i farten här på viska! Släpper loss

Memphis komsi komsi tänker på chers låt walking om Memphis!


Jag skulle ha en hotmail adress till mitt första e-postkonto. mitt namn ingen ide. Jag hade en moster som skickade mig ett brev innehållande ett pipkort, man tryckte på kortet och det uppstod ett pip av det. 6 år gammal

Nåväl, det var adresserat till gossen Nils-Erik vilket jag tyckte var gammalt. Jag gillade det inte alls.

När jag då skulle ha en e-post adress tänkte jag, jag blir anti och accepterar min mosters påhopp, det kan ju bara inte finnas någon annan som har det. fick ett nej, det fanns Nissegosen 94 det fanns Nissegossen 96. jag tänkte det kan ju bara vara så att jag prövar med Nissegossen 100, jodå det gick bra.

Senare delade jag namn med en jackrussel hanne, googlade på översätt från engelska till norska och skrattade så jag höll på att skita ned mig det stod Julenissens sönn på Norska

Nu på senare tid har jag fått en namne men det är hans barn som satt det, då han själv är död. Nissegossen är sökbart på Google
www.google.se/search?q=Nissegossen&spell...KAA&biw=1141&bih=662

Förövrigt skall ḿan inte ändra på lösenord på fyllan en natt, nej aldrig då man inte efteråt kan logga in det jättebra lösenordet minns man inte alls dagen efter. därav mina byten av mina e-post adresser

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1156511 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Varför har ni valt era namn?
Kitch :-) visste väl att det fanns en längre story! ;-) lol
Last edit: 4 år 10 månader sedan by RainNo2.