1 månad kvar tills jag blir 25! en annan fråga: när går jag ifrån platinamedlem?

Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1175763 av Lelle
Ja det är 1 månad kvar tills jag blir 25! Men en viktigare sak? Varför har jag varit platinamedlem så pass länge? Jag har över 4000 poster och varit medlem från mitten av 2016! Hur länge ska jag fortsätta vara platinamedlem egentligen ??

Vad kommer efter platinamedlem? Är det hedersmedlem?
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1175766 av zoegas
ÄR du bara 25?? Snorvalp.

Du har livet framför dig och inte bakom dig. Var glad för det. Grattis i förskott.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 8 månader sedan by zoegas.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1175768 av Lelle

zoegas skrev: ÄR du bara 25?? Snorvalp.

haha! det var någon 95.a här som fyllde i mars! kommer inte ihåg vad användarnamnet var nu igen...

zoegas skrev:
Du har livet framför dig och inte bakom dig. Var glad för det. Grattis i förskott.

Tack! Jag har också tänkt på hur tur jag har. Jag tänker på mormor som hade hela livet bakom sig istället - befann sig i helt motsatt situation! Hon gick bort förra sommaren. :(
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1175783 av Amandara
Trist med din mormor. Grattis till större delen av livet framför dig. Du har kommit 25% på väg ca.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1175796 av Nissegossen
När jag skulle ha min första E-postadress, mitt namn gick inte. Sedan flög det i mig, i det läget så skrattade jag åt det. En moster skickade ett brev, det var adresserat till gossen Nils-Erik jag var 6 år gammal och hon kallade mig gosse, jag var ju en stor pojke eller varför inte en stor grabb, speciellt i den här stan med fotboll spelare och om man gjorde sig känd fick de ordet stor grabb. Jag tänkte inte kan någon ha tagit nissegossen? Jomen visst nissegossen94 nissegossen96 Då var det
Som återstod Nissegossen100 klart jag pekar nu på dig, du är bara lillgrabben i detta gäng

sedan fyller jag tydligen år före dig, du får vara unik för dig själv. Du har ett bra komihåg, om du nu inte skriver dagbok dessutom tycks du vara något av en kalenderbitare helt tydligt har du intresse av väder så läs de ämnen du behöver för att bli meteorolog, jag spår dig en lysande karriär inom det yrket, men ta inga studielån du gillar ju sommarjobba så vid sidan av studier ta ett enkelt arbete och går du ut med bra betyg får jag redan nu ge dig en stor eloge!:klappa :klappa :klappa :bravo: :hjärta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1175797 av Geta
I dagens Sommar i P1 var det en forskare i väder och klimat som talade.

sverigesradio.se/sida/avsnitt/1319469?programid=2071