Tack för Viska

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1209184 av Fantasio
Det som upptar det mesta av min vakna tid är att sitta framför datorn och surfa på Internet. Jag kollar sport, lyssnar på musik och läser om saker som intresserar mig. År 2005 tipsade en kompis mig om något som hette "Viska" och jag kikade på sidan/forumet och genast kändes det som om jag hittat hem. Jag blev snart medlem.

Jag har (snart) varit medlem i hela fjorton år (oj, vad tiden går) och Viska har blivit min oas, en plats där jag mer än gärna håller till flera timmar om dagen. Vidare känns flera av medlemmarna som mina vänner. Jag har fått läsa om dem (er) och vet vad ni pysslar med och hur ni tacklar er vardag och diagnos.

Tack, Admin1 och tack alla medlemmar. Mot nästa årtionde, jag hänger gärna kvar i fjorton år till, om inte ännu längre.
Mer
4 år 4 månader sedan #1209186 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tack för Viska
Du Fantasio betyder själv en hel del som gör det vad viska.se är.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1209187 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Tack för Viska
Jag håller med! Vad skulle jag ha gjort utan den här sajten när jag kom ur psykosen. Hade ingen aning om vart man kunde vända sig och så hittade jag viska. Tack!!!
Mer
4 år 4 månader sedan #1209189 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tack för Viska
Vågar inte sia något om framtiden det jag inte ser framför nästippen kan i nästa sekund vara borta räknar inte någonting om framtiden den får förbli en gåta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1209223 av hyperaktiv
Svar från hyperaktiv i ämnet Tack för Viska
Jag är inte så aktiv här på viska, men kollar oftast sidan när jag inte har annat för mig, känns rätt tryggt :)
Mer
4 år 4 månader sedan #1209264 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tack för Viska
Jag vill tacka Viska för att vara en trygg hamn i stora världens hav. Hög standard, trevliga människor, allt är bra med Viska.