Jag tar en paus

Mer
4 år 2 månader sedan #1229672 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Du är alltid trevlig och håller stilen, Drummer. Du är alltid vänlig när du pratar och du har ingen skuld i detta med den förhärdade stämningen als. Du är en toppenkille Drummer, jag är glad att du är alltid kvar på Viska!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229673 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Jag tar en paus

memphis skrev: Ja, du kan väl stanna Recard? Ge oss en chans att bättra oss? Jag blir verkligen ledsen om du inte kan vara kvar. Jag håller med dig. Och jag vet att jag kanske inte är nåt bättre själv, men jag lovar dig att jag ska skärpa mig och inte säga dumma saker mer, som jag gör ibland. Jag ska ha mer eftertanke innan jag öppnar munnen och jobba för ett bättre klimat här på Viska. Det har gått för långt. Det är många som saknas, och det beror naturligtvis på oss som är här, hur vi beter oss mot varandra.


Vi hjälps åt Memphis! Och du är bra som du är!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229674 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Jocke :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta imorgon är ju en perfekt dag att börja om!!!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229675 av krokus
Svar från krokus i ämnet Jag tar en paus
Jag sjunger med i stämman. Det är himla tråkigt att PW spammar med rasistisk propaganda och allmänt kvinnohat dag in och dag ut. Homofobisk är han också. Tröttsamt!

Jag hoppas att Recard kommer tillbaka när han orkar igen. Ta hand om dig så länge! :kram
Mer
4 år 2 månader sedan #1229677 av Pg
Svar från Pg i ämnet Jag tar en paus
Vi är alla människor och vi gör misstag, tråkigt att det ska sluta såhär.
Önskar dig lycka till med punken, och din hund.
Ska vara mer på twitch tror jag framöver.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229741 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tar en paus
Recard2016 skriver att han ska ta paus. Han skriver inte att han ska sluta på Viska.