Jag tar en paus

Mer
4 år 2 månader sedan #1229909 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Jag tar en paus
Du blev ju verkligen klokare av de där texterna. Visst! Grattis!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229911 av krokus
Svar från krokus i ämnet Jag tar en paus
Memphis har skrivit många kloka inlägg i denna tråd! Jag skulle vilja citera dem alla och göra massa tummen upp.

:vagen
Mer
4 år 2 månader sedan #1229914 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Jag tar en paus
PW - jag vet hur det ligger till med dig. det förstår jag när du inte ens tycker att du ska bli avstängd..
Mer
4 år 2 månader sedan #1229930 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Jag tar en paus
Vilken shitstorm det blev kring PW. Det finns mycket åsikter jag inte delar med PW men han har all rätt att vistas på viska, som alla andra. Var går gränsen för avstängning? Vid spammning eller vid direkta hot? Eller någon annanstans? Mig veterligen har han inte hotat någon på sajten. Möjligen spammat ett och annat bibelcitat i början.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229933 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Nej jag tycker du har fel i det du säger Vittrad. Man har ingen rätt att kränka andra människor på det sättsom PW dagligen gör på Viska. Man har inte rätt att skicka vilka inlägg som helst, och otäcka bilder och videos.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229937 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jag tar en paus


Det lyser schizofreni genom varje andetag, genom detta uttalande. Vem har rätt eller fel, fasaden håller på att rämna för mänskligheten! Att belysa andras fel i sin egen tycke, är att trampa i kvicksand! Men kritik mot ngt fundamentalt fel, måste alltid främjas!

Vars är världen på väg?