Jag tar en paus

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1229956 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Jag tar en paus
jag blir anklagad för att vara rasist, ändå har jag delat med mig av tak och värme åt en neger i julas under flera dygn och det vet flera av dem om som anklagar mig.

jag tycker synd om negrer, för helvete!

senast har delat med mig av tak och värme åt en missbrukare.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 1 månad sedan #1229957 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Det är riktigt Vittrad att det är Admin som bestämmer. Jag rapporterar inläggen nu som jag tycker är kränkande. Men jag har också rätt att yttrra mina åsikter, och det utan att det är någon mobbing alls över det hela.
Mer
4 år 1 månad sedan #1229968 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Jag tar en paus
Ja, klart du har. Man kan tycka det PW skriver är skit, precis som han kanske tycker att det andra skriver är perverst och okristligt djävulskap. Det jag ställer mig kritisk till är fenomenet att dreva i flock för att få någon avstängd. Det är ingen "demokratisk omröstning" om vem som ska stanna och vem som ska gå, det är som sagt upp till Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1229969 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Konstigt att man kan vara så känslig för hur PW kritiseras och kallar det mobbing, men inte bryr sig ett dyft om hur HAN kränker var och varannan person här inne. Det är en viss diskrepans i det.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1229970 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Jag tar en paus
ni som anklagar mig för att vara rasist får ge mig era addresser så ska jag i framtiden dela med mig av dem till utlänningar som behöver nånstans att bo. ryktet har börjat gå nämligen, att jag hjälper negrer! och ni ska ju inte vara sämre än mig.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 1 månad sedan #1229971 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Fotnot: Diskrepans. Betyder att detär något som inte riktigt stämmer.