Jag tar en paus

Mer
4 år 2 månader sedan #1229977 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Det finns ett fenomen som jag vet att både jag och Geta retar sig på. Det är när någon rent allmänt alltid tar parti för förövaren, och anklagar offret. Kanske är det det som kallas Stockholmssyndromet? Jag vet inte, men jag tycker att det är fult att se iaf, när jag ser det hända.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229978 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Jag tar en paus

Vittrad skrev: I viskas informationsblad står det att det är ett forum med plats för alla åsikter. Alla åsikter. Det står inget om att rasistiska, homofoba och misogyna åsikter inte får yttras. Om någon känner sig kränkt kan man rapportera till Admin1. I slutändan är det han som bestämmer vem som får stanna och vem som får lämna.


smart. visst skulle forumet funka om många yttrar rasistiska, homofoba och misogyna åsikter. För att det står inget att dessa inte får yttras.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229980 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tar en paus
Ja, det är ett svenskt fenomen på vänsterkanten att ta parti för brottslingen framför brottsoffret. Tänk bara på Dan Eliasson vid ett mord på ett HVB-hem i Mölndal.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1229984 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Jag tar en paus

hkboj skrev:

Vittrad skrev: I viskas informationsblad står det att det är ett forum med plats för alla åsikter. Alla åsikter. Det står inget om att rasistiska, homofoba och misogyna åsikter inte får yttras. Om någon känner sig kränkt kan man rapportera till Admin1. I slutändan är det han som bestämmer vem som får stanna och vem som får lämna.


smart. visst skulle forumet funka om många yttrar rasistiska, homofoba och misogyna åsikter. För att det står inget att dessa inte får yttras.

så, vilket land är du från nu igen?

Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229985 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Jag tar en paus
Ja det ska ju funka som argument mot mig, baserat varifrån man är ,men hey vänta, hur tänkte du nu? du var ju inte rasistisk.. så hur går antagligen detta ihop enligt din logik. nä juste, du har ju ingen! Visste väl det!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229988 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Jag tar en paus
För att du kan så dåligt så tror du det tricket är det bästa av alla i det här fallet. A visst. Det säger ju något om din tanketröghet!