Jag tar en paus

Mer
4 år 2 månader sedan #1229630 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Så Tråkigt Recard, men jag hör vad du säger. Jag tycker om dig och vill verkligen ha dig här på Viska. Jag hoppas att du kommer tillbaka snart! Som Jocke säger, kanske måste vi skärpa till oss och rannsaka. Du har fått stå ut med mycket skit, särskilt från PW. Synd att han skrämmer bort gamla hederliga medlemnar, jag blir förbannad och hoppas han hittar ett annat forum att terrorisera. Men du är alltid välkommen tillbaka Recard, när vi kanske fått lite bättre stämning på Viska. Detta att du lämnar oss blir verkligen en tankeställare. Kom tillbaka så snart du kan <3 <3 <3
Mer
4 år 2 månader sedan #1229637 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tar en paus
Det stämmer inte att Viska bara är för svenskar. Vi har ju en väldigt aktiv norrman här som postar nästan varje dag.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229640 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Jag tar en paus
Recard, stanna vetja. Jag är inte heller för de starkt invandringskritiska rösterna men jag tänker att man kanske kan hitta gemenskapen ändå. Vi kan kanske hitta ett förhållningssätt tillsammans. Jag tycker du ska stanna. Det är trevligt när människor som sticker ut är kvar. Snälla!?
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229650 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Ja, du kan väl stanna Recard? Ge oss en chans att bättra oss? Jag blir verkligen ledsen om du inte kan vara kvar. Jag håller med dig. Och jag vet att jag kanske inte är nåt bättre själv, men jag lovar dig att jag ska skärpa mig och inte säga dumma saker mer, som jag gör ibland. Jag ska ha mer eftertanke innan jag öppnar munnen och jobba för ett bättre klimat här på Viska. Det har gått för långt. Det är många som saknas, och det beror naturligtvis på oss som är här, hur vi beter oss mot varandra.

Det beror också på en viss medlem som heter PW att stämningen på Viska är så dålig. Alla bara tiger och lider. Jag är förbannat trött jag med på hans jävla skit han postar. Och vi måste tänka på att alla ska känna sig välkomna. Det gör inte alla med klipp ifrån Nordfront, och PW :s kvinnoförakt han spottar ur sig titt som tätt. Skulle tro att vi är ungefär 50/50 tjejer och killar här och vi tjejer ska inte behöva ta hans skit. Det har gått för långt. Jag blir så ledsen och arg för Recard skull och alla andra också för den delen som inte vill vara på Viska längre, som jag saknar.

Jag lovar att bättra mig och det genast. Om jag ser någon mer mobbing kommer jag inte att hålla käft om det och jg kommer att anmäla till moderatorerna om "någon" postar rasistiskt material. Bara det att jag orkar inte läsa vad den idioten postar, så jag ser inte vad han håller på med. Jag vill kunna må bra när jag är på Viska och det går inte om man blir kallad häxa och kärring för att man säger något. Håller så mycket med Jocke i detta. Han är en person med ett rättvist patos och en klok medlem som vi har glädjen att fortfarande ha kvar. Vi måste skärpa oss!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229660 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tar en paus
Viska har en policy att inte stänga av en medlem i första taget. Därför blir det så här. PW har säkert testat på Aspergerforum tidigare och blivit avstängd. Så har flera medlemmar på Viska tidigare gjort.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229666 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Han förtjänar inte att få vara på något forum alls, som han beter sig. Varje medlem som lämnar Viska på grund av e n för hård stämning är en allvarlig kritik som vi måste ta till oss. Jag tycker att det är för många som försvunnit, många tjejer är borta, men en del killar med saknar jag. Vi kanske inte kan göra så mycket åt att några rötägg kommer in genom dörren och härjar runt här en tid, men vi behöver inte acceptera det. Som sagt, jag är inte oskyldig själv i detta. Jag pratar ibland utan att tänka mig för. Jag tappar humöret ibland men jag jobbar på det iaf, och försöker att inte vara en gris. Jag vill be Recard om ursäkt här, för det som är min del i det hela. Och jag kommer att jobba på att det blir en bättre stämning överlag.