Skötsamhet!

Mer
3 år 3 veckor sedan #1332545 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skötsamhet!
Vi tror att Tequila bättrar sig men då får han ett återfall och är sig lik.
Mer
3 år 3 veckor sedan - 3 år 3 veckor sedan #1332549 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Skötsamhet!
Riktigt elak människa. Men som alla människor har han många fasetter. Han kan vara go och rar, mot vissa utvalda. Men elak är han oxå särskilt mot vissa som Cosmos. Man beter sig inte på det sättet. Ostraffat. Hade det varit jag hade det ekat LPT omkring hela mig. Men Tequila/Pimed/Hope får hållas. Han måste tycka riktigt bra om oss eftersom han enträget hänger här.....och samtidigt hata många av oss. Han måste gilla Viskaandan. Eller är det bara för att ingen slänger ut honom som han ens kan vara här? I verkliga livet tolereras inte beteenden som Pimeds/Hopes/Tequilas. Han tar skydd under internets relativa anonymitet. Men han förvaltar inte frihetens pund väl. Han behandlar inte sina medmänniskor väl.
Last edit: 3 år 3 veckor sedan by Amandara.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1332550 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skötsamhet!
Alternativ var likadan. Han var otrevlig men gillade Viska-andan.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1332555 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Skötsamhet!
För mycket frihet och tolerans missbrukas av sådana som Pimed/hope/tequila. En missbrukare missbrukar även snälla människor. Jag brukade vara en tolerant människa, det är jag inte längre. Livet har lärt mig att hålla mitt eget liv kärt och inte behöva konfronteras med sådana som P/h/t. Det känns bedrövligt att den här typen av person ska dominera och söndra på ett forum där han ingenting har att göra. Han är inte psykotisk och har säkert aldrig varit, utan lider av borderline och narcissistisk personlighetsstörning. Klockren. Han har inget här att göra.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1332556 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skötsamhet!
Han bättrar sig inte. Det är bara tillfälligt.
Mer
3 år 3 veckor sedan - 3 år 3 veckor sedan #1332559 av Tequila
Svar från Tequila i ämnet Skötsamhet!
Där ser ni själva hur ni smutskastar mej. Ni tror verkligen ni kan säga vad som helst om mej eller till mej. Ni tror ni kommer undan. Men det gör ni inte. Jag kommer stanna långt efter ni dör av ålderdom och sjukdom.

Life is a pain but it makes me grow! (:
Last edit: 3 år 3 veckor sedan by Tequila.