Någon här som har klagat på vården till IVO?

Mer
4 år 2 veckor sedan #1242364 av Rrusheflower
Min läkare vägrar skicka in det elektroniskt och han säger att han skickat det på snigelpost för en vecka sen. Orolig för den borde ju kommit fram om det var för en vecka sen.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 veckor sedan #1242395 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Någon här som har klagat på vården till IVO?
Kan nog ta 1 vecka med posten, APost går snabbare, hör8 med FK på tisdag bör ha kommit in till dess tycker jag, de kan ha fått det men ännu inte hunnit registrera intyget.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 veckor sedan #1242399 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Någon här som har klagat på vården till IVO?
Rrusheflower Om du har bank id kan du gå in på mina sidor på FK och själv se om det har kommit in.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1242400 av Geta
Det är nog en väldig apparat att först få brevet skickat från läkaren och sedan ta emot det på Försäkringskassan. Det är flera personer inblandade.
Mer
4 år 2 veckor sedan - 4 år 2 veckor sedan #1242415 av Rrusheflower
Ja dom sa på försäkringskassan att det kan ta flera dagar, har lugnat ner mej lite nu, men nej man ser inte på försäkringskassan om läkarutlåtandet kommit in eller inte tidigare har jag aldrig sett det. Men det kan vara bra att veta om det har kommit in. I värsta fall får jag söka in en gång till efter det men om det är samma problem igen vet jag inte vad jag ska göra, hallå jag måste få pengar och vara sjukskriven jag har ingen annan inkomst och kan inte jobba.

Förlåt om jag har gjort er oroliga typiskt mej att komma med mina egna problem hela tiden.

¤ Nu har mitt läkarutlåtande kommit in och registrerat vid försäkringskassan, så allt är lugnt nu. ¤
Last edit: 4 år 2 veckor sedan by Rrusheflower.