Akuta insatser krävs mot ungas psykisk ohälsa

Mer
5 år 11 månader sedan #1057172 av krokus

rymd skrev: krorkus, vilken tidning? Är själv uppväxt i fotbolls- och handbollskultur. Vi kunde hjälpa varandra när någon av oss hade det svårt. På elitnivå är det en annan sak dock

Det var nog ett halvår sedan som jag läste det, minns tyvärr inte vilken av lokaltidningarna det var. (Finns två gratislokaltidningar i min kommun.)
Mer
5 år 11 månader sedan #1057175 av rymd
förlåt att jag skrev ditt namn fel, krokus givetvis. Tack för svar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1057176 av krokus

Geta skrev: Anders Hansen anser att man inte blir så hjärnstark av styrketräning på gym.

Det brukar finnas löpband, crosstrainer, motionscykel och roddmaskin på gym också. :)

När det gäller stryketräning behöver man inte lyfta tungt jämt! Jag brukar variera mellan 6, 9 och 12 repetioner, beroende på vilken dag i månaden jag befinner mig i. När jag gör 12 reps blir det lätta vikter.
Mer
5 år 11 månader sedan #1057180 av rymd
jag tror det handlar om hur man växt upp. Jag är en lagspelare
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1081883 av rymd
Snart är det val, vet vad jag ska rösta på (V)










Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan #1081907 av Richard
Jimmie får helt klart min röst!

Jag blev ändå sjukpensionär 2011, då tror jag det var Fredrik Reinfeldt som var statsminister då! Jag har röstat på SD både 2010 o 2014. Pajaspartier som Alternativ för Sverige kommer tyvärr att stjäla en del av SD's röster. Jimmie Åkesson äger ju i klippen du länkar till, rymd!

Vi blir inte särskilt friskare av att importera halva Mellanöstern! Hade vi tagit hand om våra egna först, så hade vi haft ett bra samhälle!

OnT:
Det är datorer, smartphones, Facebook, Instagram, Snapchat o Nyheter24 som gör unga sjuka. Nått nytt är tydligen s.k. "influencers", bara lyssna på namnet... Varenda jävel mår ju dåligt för att man inte ser ut som en Paradise Hotel-deltagare!