Varför kan ingen erkänna övervakningen som sker av polisen och psykiatrin?

Mer
5 år 6 månader sedan #1090801 av Carmen Al Kebab
Är det verkligen så illa att en majoritet här inne jobbar för psykiatrin alternativt vill spela teater att dem är så duktiga patienter?

Hade varit mycket bättre forum om man hade kunnat erkänna allt som sker inom psykiatrin + polisen och på så sätt hjälpa varandra så gott det går?

Det är extremt osannolikt att jag är den enda som var utsatt för övervakningen + trakasserierna av polisen... Ibland sker det av psykiatrins personal också men inte lika hög frekvens.

Kanske man ska gå till flashback så man kan öppet prata med riktiga patienter istället?
Mer
5 år 6 månader sedan #1090812 av Geta
Det som du utsätts för måste bero på hur du själv uppträder. Här på Viska är du negativ till allting. Så upplever inte vi andra psykiatrin. Är det riktiga psykiatriska patienter på Flash-back?
Mer
5 år 6 månader sedan #1090813 av memphis
Det är något som man måte lära sig acceptera, att alla andra inte tror precis som en själv hela tiden. Och. Du gnäller ju något hejdlöst hela tiden.
Mer
5 år 6 månader sedan #1090814 av Crusader
Ditt betraktelsesätt är Subjektivt och inte en Objektiv Analys angående polis och vårdpersonal.

Om 1000 människor älskar korv men 10 inte gör det , då kan man inte dra slutsatsen att korv smakar "skit".

Såvitt jag vet så känner sig dom flesta bra behandlade av vården inom psykiatrin.

Varför skulle polisen trakassera just dig på ett personligt plan ? Dom får inte högre lön för att förfölja dig, dom sitter nog hellre på arslet och äter doughnuts än slösar sin energi på en tidskrävande syssla på att trakassera dig.

Om du kommer hitta "riktiga" patienter på Flashback som kommer förstärka dina vaneföreställningar genom att klappa dig på ryggen och detta får dig att må bättre så " Go for it" , det skadar ju inte att pröva ditt sökande där.

Varför inte hänga på både flashback och viska ?




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
5 år 6 månader sedan #1091182 av krokus
Carmen af kebab,
Vad är det som du har gjort, för att polisen ska övervaka dig? Har du begått något brott? Knarkar du?
Mer
5 år 6 månader sedan #1091218 av Admin1
Vad är det konkret som polisen eller psykiatrin gör? Jag skulle bli överförtjust om jag blev erbjuden inläggning och direkt åka dit. Varken psykiatrin eller polisen verkar inte intresserade av mig. Får själv kontakta dem för förnyat recept.