Varför kan ingen erkänna övervakningen som sker av polisen och psykiatrin?

Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1091511 av Carmen Al Kebab
Antingen så är det föräldrarna som är skurkarna i dramat som mutar polisen med pengar eller så gör polisen detta rutinmässigt mot alla schizofrena.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Carmen Al Kebab.
Mer
5 år 6 månader sedan #1091588 av Admin1
Troligen vägrar du vård och då larmas polisen för att hämta dig, men kriminalvården kommer snart sköta hämtningarna.
Mer
5 år 6 månader sedan #1091592 av memphis
Antagligen är det ren paranoid vanföreställning du har, att polisen övervakar dig. Om du inte är kriminell själv eller umgås med kriminella, t ex drogförsäljare, så är inte polisen intresserad av dig.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1091980 av Crusader
Jag skapade ett konto på Flashback forum.

Det är väldigt många fler människor som "hänger" på detta forum än på Viska. Mitt konto har äntligen aktiverats på Flashback ( Tog ungefär 3 dagar ). Så jag har börjar pränta där också.

Men på Viska så finns det människor som levt med Schizofreni väldigt länge och vi ska inte förkasta deras visdom och syn på hur det är att leva med sjukdomen.

Även om man får utlägg för sina "emo" betraktelsesätt så går dom inte förbi Viska användarnas erfarenheter. Så mitt Subjektiva betraktelsesätt är att faktiskt "hänga" på båda dessa forum.

Guds Frid Vare Med Er !

P.S Om ni vill tjöta eller nåt så går jag under namnet CrusaderViska på Flashback Forumet.




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Crusader.
Mer
5 år 6 månader sedan #1091993 av Geta
Är det personer med schizofreni som skriver på Flashback?
Mer
5 år 6 månader sedan #1091994 av Crusader

Geta skrev: Är det personer med schizofreni som skriver på Flashback?


Både JA och NEJ.

Är väldigt bra för man får ett intryck av både den "sjukes" och den "friskas" betraktelsesätt. Vilket är en bra syn för oss alla och vi kanske går "smartare" ur diskussionen.




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.