Vad vill ni ha för hjälp?

Mer
4 år 1 månad sedan #1231384 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad vill ni ha för hjälp?
Ja vattengympa är säkert jätteskönt! Jag skulle också kunna tänka mig att gå "Social orientering".
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1257356 av Fantasio
Är det någon här som får terapi av något slag? Annan hjälp förutom medicin? Jag är nyfiken.

Kompisen sa att han kanske är inlagd för att han är ensam så mycket. Jag går rätt sällan till honom numera, jag är lite lat. Sedan har han en kompis han ibland spelar datorspel med och det är ju bra. Själv upplever jag mig inte ensam, jag har mina vänner och jag går till en mötesplats.
Mer
3 år 10 månader sedan #1257389 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad vill ni ha för hjälp?
Nej, år alldeles för gammal för psykoterapi. När jag var 30 år fick jag gå 8 år i psykodynamisk psykoterapi. Det har betytt mycket för mig.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1257395 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad vill ni ha för hjälp?
Jag känner att jag har ett bra stöd från mitt team och mina nära och kära. Känner inte att jag behöver en terapeut för det stödet har jag redan från mitt team och omsorgen från mina nära och kära. Fullt tillräckligt för mig.
Mer
3 år 10 månader sedan #1257421 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad vill ni ha för hjälp?
Blev erbjuden terapi när jag var yngre, och tog emot den hjälpen. Men idag klarar jag mig bra utan samtalsterapi.
Mer
3 år 10 månader sedan #1257431 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Vad vill ni ha för hjälp?
Jag har haft psykodynamisk samtalsterapi i flera års tid och gått i KBT ensamt och i grupp. Känner inte heller att jag är i behov av någon terapi i dagsläget, även om det var till hjälp just då och där.