Karolinska Institutet!

Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1129575 av Utomjordingen
Karolinska Institutet! Svenska schizofreni-studien.

De har tagit kontakt med mig via brev! De vänder sig till personer som bland annat har diagnosen schizofreni för öka deras förståelse för orsakerna till psykiatriska sjukdomar och kroppsliga sjukdomar så de kan bli bättre på att förebygga och förbättra behandlingen.

De har försökt ta kontakt med mig tidigare men inte haft något telefonnummer till mig. Vet att det finns flera här på Viska som har haft med dom att göra men jag har ännu inte bestämt mig.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129584 av Geta
Svar från Geta i ämnet Karolinska Institutet!
Det är flera år sedan som det kom en sjuksköterska till Vårdcentralen från Karolinska och tog några rör med blod från mig. Det var psykiatrisjuksköterskan som ordnade kontakten.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129627 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Karolinska Institutet!
Likadant för mig valde blomstercheckar som jag gav bort. Geta och jag höll på att bli för gamla för att vara med, vad jag kommer ihåg

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 månader sedan #1129628 av Geta
Svar från Geta i ämnet Karolinska Institutet!
Det var ingen som sa att jag var för gammal till mig. Var nog 55+ då.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129630 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Karolinska Institutet!
Det stod i någon information vi fick

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 månader sedan #1129631 av Geta
Svar från Geta i ämnet Karolinska Institutet!
När jag blev uttagen, var det väl inte min sak att hoppa av? Det var inte jag som tog initiativ.