Vilka chanser har jag att stämma psyket?

  • Sociognome
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1131871 av Sociognome
Svar från Sociognome i ämnet Vilka chanser har jag att stämma psyket?
Du har inga chanser alls mot Dr. Mengele-människor. Dom är skyddade av rättssystemet
eftersom dom är mer värda än vad du är, sen spelar det ingen roll om dom
ödelägger eller till och med tar livet av dig, dom går alltid fria ändå och det utnyttjar dom.
Någon enstaka gång kan det riktas mild kritik mot en läkare eller vårdbolag,
men det ändrar självfallet inte på hur dom agerar och beter sig.

Man ska vara medveten om att svenska läkare inom psykiatrin har triggat och orsakat
så många människors självmord och lidande samt plågor genom åren helt i onödan.
Då dom i sin inbilskhet och inbillning om att psykiska sjukdomar kan botas genom fysiskt
våld och psykisk tortyr, och när en människa dör så är det såklart patienten det är fel
på och inte ansvarig läkare, det är en korrupt och rakt igenom asvidrig bransch.
Men allt det här tystas naturligtvis ned och stryks från eventuellt utredningsmaterial.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Sociognome.
Mer
5 år 1 månad sedan #1131890 av Geta
Jag tror att en socionom kan var till mer nytta än skada för dig, Kebaben!
Mer
5 år 1 månad sedan #1131959 av Richard
Du har inte en chans att vinna en stämning mot psykiatrin för det där...
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1131970 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Vilka chanser har jag att stämma psyket?
Oki
Mer
5 år 1 månad sedan #1132011 av Richard
Om du vill veta varför är det just för att de ställer vissa villkor för frivillig behandling. Ingen kan tvinga dig till arbetsterapi, t.o.m. om du sitter på rättspsyk så kan ingen tvinga dig till arbete. Men är det frivilligt, så har de rätt att ställa vissa skyldigheter, t.ex. att man lämnar ett rent urinprov.

Samma sak med t.ex. metadonbehandling, känner flera som går på metadon o måste lämna urinprov för att få ut metadon. Vet de som har misslyckats, fått sitt metadon indraget o gått tillbaka till illegalt heroin. Nu verkar det vara lite si o så med om urinprovet ska vara rent här för metadon, men kommer de en ny läkare så kan det tas bort direkt.
  • Sociognome
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1132030 av Sociognome
Svar från Sociognome i ämnet Vilka chanser har jag att stämma psyket?

Richard skrev: Du har inte en chans att vinna en stämning mot psykiatrin för det där...

Man har inte en chans mot fascistmaskinen oavsett vad den ställer till med och orsakar för skador.
Som psykiskt sjuk är du de facto rättslös, kastlös och menlös och ingen kommer att tro på
dig och vad du säger. Juristerna köper läkarnas historia av händelsen (och vice versa för den delen), hundra gånger av hundra.

Välkommen till den svenska verkliga demokratin!
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Sociognome.