Kvarn---/-gården//////!!!!

Mer
4 år 11 månader sedan #1140804 av björk
Mer
4 år 11 månader sedan #1140906 av Richard
Svar från Richard i ämnet Kvarn---/-gården//////!!!!
Känner du Eva, Eva-Helene?
Hon är 62 år o bor på Kvarngården...
Mer
4 år 11 månader sedan #1140943 av björk
Svar från björk i ämnet Kvarn---/-gården//////!!!!
Jo hon vette fn men det var
i görningen ifall hon skulle bli
inlagd jag
va på väg då med flytt till Malmö. Jag begrundade en sak jag blev inte klok på det det måste funnits något djup i de men hon hötte välmenande med ett slags yatzi spel. Först trodde jag att det var in spe men efter efter lång tid fick jag en annan uppfattning att det hela var uppfordrande inbjudande.. Så lustigt.
Jag gamblade när jag flytta till malmö med all rätt. Jag har också fått den bestämda uppfattningen att det finns bra vård och dålig. Typ precis som sex eller vänner bra verces dålig. Kvarngården var bra. De jag stötte på innan va vämjelig,!!
Mer
4 år 11 månader sedan #1140996 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kvarn---/-gården//////!!!!
Hur länge var du där, björk?
Mer
4 år 11 månader sedan #1141002 av björk
Svar från björk i ämnet Kvarn---/-gården//////!!!!
2 år det var en trevlig epok i mitt liv.

Jag utnyttja eller de som bodde under oss var missbrukare o vi schizofrena

Så hade jag en salig blandning av cannibal corpse motörhead.

Detta låg jag på rygg var natt så de kanaliseras neråt på någon vänster jag hade shuffle läget påslaget.

Ett omen hände en gång jag berömde Susanna för ett fungerande hem. Hon bokade och medgav sitt tack.

Sen så den personen knackar på min dörr efteråt och frågar om väckning. Men precis innan hon kom in lade jag ut en sån fantastisk stjärt rudiment. Så jag garderade mig. Men odören var fullt tillräcklig mer än detta.

Man hade förringat mej slentrian från spretigt med håll
Och gjort inverkan via det. Så fick hon känna en tarm sugare i rätt korrekt ställe och sätt.


Detta var dock ett solklart omen. :be