Läkare, hör upp!

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 10 månader sedan #1160910 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Läkare, hör upp!
Vad har du för lugnande mediciner, Recard2016?
Mer
4 år 10 månader sedan #1160911 av Geta
Svar från Geta i ämnet Läkare, hör upp!
Recard2016.

Så fanatisk som du är, när det gäller politik, så tror jag att du har Aspergers syndrom. Du slås bara av charlie2 och han har diagnosen Aspergers.
Mer
4 år 10 månader sedan #1160912 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Läkare, hör upp!
Jag har bara attarax vid behov som lugnande, det funkar bara när jag får panik eller ångestattacker o tar den extremt sällan. Utgångsdatumet brukar gå ut på den innan ja använt en förpackning.

Mitt första ex trodde bärgis ja hade aspergers och schizofreni samtidigt. Hon har själv fått en riktig autism diagnos sen dess. Mitt senaste ex sa även hon att hon tycker jag är väldigt aspergig av mig, hon hade även hon nåt inom autism-spektrumet. Alla kompisar jag har nu eller har haft har nån typ av autism "störning". Men min läkare tror inte på de, han säger att de negativa symptomen i schizofreni e autism liknande.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 10 månader sedan #1160924 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Läkare, hör upp!


Det är så att egocentriska personer inte alltid automatiskt kan klassificeras som autistiska personer, därför att i autistiska termer så är det mycket uppdämda känslor som kan tolkas som aggressiva, fastän det är helt fel. Dem kan inte förklara men omgivningen måste lära sig vad en "tystnad" innebär för den autistiske!

Alltså måste man skapa ett helt nytt språk inom asperger-rörelsen? För det är mycket fyrkantigt tänkande, hur kan man bli flexibel med ett autistiskt symptom?

Vem fan har svaret, och jag vill bara ha mer bärs, för jag känner att den öppnar mina slutna framförhållanden till andra människor! Man borde få ngn medicin som har samma verkan som alkohol i lagom mängd!

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 10 månader sedan #1160926 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Läkare, hör upp!
Alkohol gör mig gladare, känner mig bara jävligt bitter o arg när ja inte dricker.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1160927 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Läkare, hör upp!


För att alkohol ska funka, så får man inte ta det för ofta och i lagom mängd! Belöningssystemet träder in, när man man har kämpat en lång stund i motgång. Är det de så kallade endorfinerna som kickar in?

Man borde uppfinna en en tablett, där variationen av intag borde kicka in när man själv vill, annars blir allt bara jämntjockt! Jag vill känna mig stabil och lugn, så alkohol kan man klassificera som vid behovsmedicin!



Detta kan väl även gälla pojkar?

Vars är världen på väg?
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.