Avstämningsmöte

Mer
4 år 4 månader sedan #1206093 av Geta
Svar från Geta i ämnet Avstämningsmöte
Man behöver knappt prata själv.
  • Jone
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1206142 av Jone
Svar från Jone i ämnet Avstämningsmöte
Tack! Jag får nog improvisera, vet inte alls vad jag ska säga.

Hoppas att det blir så, att läkaren pratar för mig och att jag inte behöver säga så mycket.
Mer
4 år 4 månader sedan #1206144 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Avstämningsmöte

memphis skrev: När jag ska göra svåra saker, som att gå på möten som jag inte vet nåt om, så brukar jag försöka inte tänka så mycket i förväg utan tänka, jag får improvisera.


Ja, det är givet i den stunden men det skadar inte att så att säga ha kött på benen och vid sådant här vara påläst i fråga om detta så har du ju själv kunskap om dig själv, det är du som är experten på dig själv, ingen annan.

Det och tänk inte ut saker i förväg, med kunskap kan du tackla det som frågas som du bör besvara så sanningsenligt som du kan

I övrigt får jag här säga som Jesus sade, när han skickade ut lärjungarna, det sår skrivet att de inte skulle göra sig bekymmer ifråga om vad de skulle säga

Jag ger upp med att leta efter stället i nya testamentet, PW eller någon annan som vet var det står någonstans må tillägga det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jone
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1206165 av Jone
Svar från Jone i ämnet Avstämningsmöte
Tack för råd! Jag improviserade. Det gick bra på
mötet.
  • Jone
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1206723 av Jone
Svar från Jone i ämnet Avstämningsmöte
Så här i efterhand kändes mötet inte så bra ändå. Känns som att jag fick höra att jag är sjukare än jag själv ser att jag är och att jag troligtvis kommer att gå hemma länge till om jag lyssnar på vad läkaren önskar. Jag mår inte bra av att bara vara hemma. Jag har svårt att motivera mig själv om dagarna när jag är ensam. Jag är så less på att vara sjuk! Vill vara frisk igen!
Mer
4 år 4 månader sedan #1206726 av Geta
Svar från Geta i ämnet Avstämningsmöte
Kan det inte vara skönt om du inte har så höga krav på dig- att du får lov att vara så sjuk som du är. Det fick inte jag i din ålder.