Jag spyr på dem...

Mer
4 år 1 månad sedan #1237183 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag spyr på dem...
Är rädd du skrattar ihjäl dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1237194 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag spyr på dem...
Men allvarligt talat nu, jag avskyr människan och vill sätta ett stop så hon slutar ringa mig. Men jag kan inte samtidigt säga det utan att förolämpa henne litegrann. Då beror det på hur hon tar det.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237201 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Jag spyr på dem...
Har du långt till tätort. Om du träffar en läkare där du är skriven kan du troligtvis få hjälp med sömnen.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 1 månad sedan #1237217 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Jag spyr på dem...
Sover också dåligt. Det som stör min sömn mest är att jag får krypningar i både armar och ben på natten. Jag har lite Sifrol som jag kan ta men inte i profylaktiskt syfte. Funderar på att minska Olanzapinet till 15 mg för att sänka risken för krypningar.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 månad sedan #1237246 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Jag spyr på dem...
Jag har också haft sifrol för krypningar Cosmos, sifrol kl 20 och neuroleptikan 22 så de hinner verka, men det fungerar med panodil ibutemin ,för min mamma som hade RLS fungerade ibumetin bättre än sifrol, alvedon funkar med man tar det samtidigt som man tar neuroleptikan, kan också ta en tabl vid besvär, fick tipset av en kontaktman jag hade för ett par år sedan, fungerar faktiskt. Tycker nog om du kan att du ska säga till sköterskan memphis att det blir bäst för din del att hon byts ut, du kunde kanske få välja någon du har större förtroende för än henne, som du har det nu är inte ett samtal med henne givande.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237247 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag spyr på dem...
Cosmos,

Är det på grund av alkohol som du fått krypningar?