Jag spyr på dem...

Mer
4 år 1 månad sedan #1237148 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag spyr på dem...
Särskilt när man är psykosbenägen är sömn extra viktigt. Behöver snart be om fler insomningstabletter. Fasar för om jag inte får det.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237153 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag spyr på dem...
Ja hon är ju helt bäng som låter mig med psykos sjukdom ha stora sömn problem i månader.

Jag ska nog säga det direkt till henne nästa gång hon ringer, att jag inte vill ha henne, att jag inte litar på henne, och be hon fixar någon annan som ringer om det ska ringas till mig.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237166 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag spyr på dem...
memphis pröva Quetiapine den sover jag på. För Admin enda medicinen i något högre dos än jag för enbart sömnen. Sömn är A och O vid psykossjukdom får du sova när du är pre psykotisk vaknar du till en helt vanlig dag om inte en psykos.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1237170 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag spyr på dem...
Hur många gånger har jag sagt det nu? Att jag äter redan 400mg quetiapin per dygn. Hjälper mig att sova i normala fall. Men inte i onormala fall.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237173 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag spyr på dem...

memphis skrev: Hur många gånger har jag sagt det nu? Att jag äter redan 400mg quetiapin per dygn. Hjälper mig att sova i normala fall. Men inte i onormala fall.


Förlåt då, jag är inte insatt i dina mediciner sådant ramlar ur korttidsminnet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1237174 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag spyr på dem...
Guldfisksakvarium :rotfl :hjärta