Antipsykiatri, någon mer?

Mer
4 år 2 veckor sedan - 4 år 2 veckor sedan #1241275 av Rhododendron
Någon mer här som är antipsykiatri? Jag drömmer om en värld utan psykiatri. En friare värld.

madinsweden.org/pa-webben/
Last edit: 4 år 2 veckor sedan by Rhododendron. Orsak: Raderat.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1241277 av Geta
Svar från Geta i ämnet Antipsykiatri, någon mer?
I ditt förra inlägg verkar du ha gjort en hel del tokiga saker. Hur förklarar du det?
Mer
4 år 2 veckor sedan #1241279 av björk
Svar från björk i ämnet Antipsykiatri, någon mer?
När Mayhem försökte
knocka gud med en enda
CD var det sista låt namnet anti...
Mer
4 år 2 veckor sedan - 4 år 2 veckor sedan #1241283 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Antipsykiatri, någon mer?
Det stället jag går till, är mer våld än hjälp. Man håller allt inom sig. För öppnar man flabben och säger något olämpligt, då blir man bestraffad. Att jag går och betalar pengar för deras "umgänge" är helt sinnessjukt. I min förra inlåsning, hade de nästan ihjäl mig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 2 veckor sedan by zoegas.
Mer
4 år 2 veckor sedan - 4 år 2 veckor sedan #1241288 av Rhododendron

zoegas skrev: Det stället jag går till, är mer våld än hjälp. Man håller allt inom sig. För öppnar man flabben och säger något olämpligt, då blir man bestraffad. Att jag går och betalar pengar för deras "umgänge" är helt sinnessjukt. I min förra inlåsning, hade de nästan ihjäl mig.

Jag förstår dig, zoegas.

Geta skrev: I ditt förra inlägg verkar du ha gjort en hel del tokiga saker. Hur förklarar du det?

Suck...
Last edit: 4 år 2 veckor sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1241487 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Antipsykiatri, någon mer?
I uländer saknas psykiatrin där kan man bli inlåst av anhöriga i ett skjul eller kedjad vid ett träd. När de får psykiatrisk vård och medicin kan de vara fria. I USA hamnar många med schizofreni i fängelse istället för tvångsvård. Så om psykiatrin försvinner blir det annat tvång, som fängelse.