Betygsätt era läkare

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1249014 av Fantasio
Jag har bara träffat på en dålig läkare, en äldre kvinna som visar noll empati. Hon tog bort min Oxascand för tre år sedan utan motivering. Det tog några månader, sedan fick jag tillbaka den. Hon är väldigt otrevlig i sättet och ser alltid så bister ut.

Den första läkaren jag hade att göra med var från Tyskland och han var kunnig. Dock hade personalen på avdelningen googlat upp mig och den informationen använde han vid förhandling om fortsatt tvångsvård.

Jag har kanske haft tur som träffat på så många bra läkare. Fast alla är snåla med benso. :) Vad tycker du om de läkare du stött på?
Mer
3 år 11 månader sedan #1249016 av Geta
Svar från Geta i ämnet Betygsätt era läkare
Det enda stolpskottet bland läkare som jag träffat var från östeuropa.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249018 av Miika
Svar från Miika i ämnet Betygsätt era läkare
Jag har fått en ny läkare, en ung tjej med utländskt bakgrund. Bara haft ett samtal med henne så jag vet inte om hon är bra eller inte
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1249020 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Betygsätt era läkare
Jag har en spansk läkare på mottagningen jag tillhör. Han är bra han också. Tänk att komma till ett nytt land och lära sig språket. Vi förstår nästan allt den andre säger tror jag. Jag förstår honom i alla fall.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249022 av Geta
Svar från Geta i ämnet Betygsätt era läkare
Min östeuropeiska läkare kunde svenska hur bra som helst. Det var inte det som var problemet.
Mer
3 år 11 månader sedan #1249025 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Betygsätt era läkare
Hade en idiot från Balkan.