Ska få en "second opinion"

Mer
3 år 8 månader sedan #1269822 av krokus
Svar från krokus i ämnet Ska få en "second opinion"

Geta skrev: Admin1 brukar vara ganska bra på att ställa diagnos.

Enligt Admin1 skriver de med autismspektrumtillstånd långa inlägg.

En undran... Nisse skriver emellanåt långa inlägg, har han asperger/autism enligt Admin1? Haha...

Geta skriver oftast mycket korta inlägg, betyder det då att hon är lååångt ifrån autistisk?
Mer
3 år 8 månader sedan #1269824 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ska få en "second opinion"
Det kan ligga något i det!
Mer
3 år 8 månader sedan #1269828 av krokus
Svar från krokus i ämnet Ska få en "second opinion"

Lejonhjärta skrev: Tragikomiskt att säga "du verkar inte sjuk", som om ni verkligen känner mig, detta endast genom det jag väljer att skriva här. Nej, jag går alltid bort från datorn då jag känner mig som sjukast.


Jo, men ungefär samma här. Visst mår jag mycket bättre nu än för 5-10 år sedan. Men jag har också fått höra att jag inte verkar sjuk, här på Viska.

När jag mår som sämst ligger jag i sängen och hatar mig själv. Under psykos vågar jag inte skriva på nätet, är för rädd för att bli spårad m.m.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1269859 av Lejonhjärta

Geta skrev: Admin1 brukar vara ganska bra på att ställa diagnos.

Ja... Men vem är Admin1? Är han en läkare? Annars ska man ge fan i det!

krokus skrev: Jo, men ungefär samma här. Visst mår jag mycket bättre nu än för 5-10 år sedan. Men jag har också fått höra att jag inte verkar sjuk, här på Viska.

När jag mår som sämst ligger jag i sängen och hatar mig själv. Under psykos vågar jag inte skriva på nätet, är för rädd för att bli spårad m.m.

Okej.

Det fetade, känner igen det så väl! :hjärta :hjärta :hjärta
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1269860 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ska få en "second opinion"
Admin1 har mångårig erfarenhet från Viska. Han märker hur vi skriver. Därför är han bra på diagnoser.
Mer
3 år 8 månader sedan #1270151 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ska få en "second opinion"

krokus skrev:

Geta skrev: Admin1 brukar vara ganska bra på att ställa diagnos.

Enligt Admin1 skriver de med autismspektrumtillstånd långa inlägg.

En undran... Nisse skriver emellanåt långa inlägg, har han asperger/autism enligt Admin1? Haha...

Geta skriver oftast mycket korta inlägg, betyder det då att hon är lååångt ifrån autistisk?

Nissegossen skriver autistiskt kan man säga långa inlägg och ofta om sig själv. Men autister brukar också skriva mycket om sin diagnos och andra tänkbara diagnoser, men det gör aldrig Nissegossen.