Vilken är den vanligaste sjukdomen här??

Omröstning: Vilken sjukdom har du?

Schizofreni
11 55%
Schizoaffektiv
6 30%
Personlighetsstörning
2 10%
Drogutlöst psykos
1 5%
Totalt antal röstare: 20
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1323228 av Hope
narcissism, borderline, ADHD och även schizofreni.
  • Klanggedin
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • Noble and true with a heart of steel
Mer
3 år 2 månader sedan #1323244 av Klanggedin
Vad fick du för personlighet på big five? Menar främst i consciuentiossness facetten Orderliness.. Industriousness vorre också intressant.. Agreeableness är dock den främsta indikatorn på kriminalitet!
Mer
3 år 2 månader sedan #1323323 av mopa
Schizofreni med persolighetsstörning.
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1323351 av IM
Håller med koi, har själv haft problem med många återkommande depressioner, har schizofreni diagnosen, har affektiv, paranoid psykos kan man säga men utan mani. Saknar maniska tendenser. Men håller med att bipolär, schizoaffektiv verkar produktiva fast inte i depression, några jag mött ute på stan, när de varit maniska har pratat .
fort.Ett riktigt energi paket.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1323363 av Hope

Klanggedin skrev: Vad fick du för personlighet på big five? Menar främst i consciuentiossness facetten Orderliness.. Industriousness vorre också intressant.. Agreeableness är dock den främsta indikatorn på kriminalitet!
 

Så du har hittat big five som jag rekommendera? Eller hur den är bra? Gjorde testet en gång minns inte riktigt vad jag fick. Bryr mej inte heller. Vad fick du på openess?
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
  • Klanggedin
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • Noble and true with a heart of steel
Mer
3 år 2 månader sedan #1323405 av Klanggedin
Ganska lågt.. men ligger i 25-35 percentilen i både opennes och intellect.. Prova Jordan Petersons variant.. Den kostar 80 spänn men är en färdig prototyp. Dom flesta andra online test är antingen dåliga eller under utveckling..
www.understandmyself.com/