Nyfiken läkare

Mer
3 år 1 månad sedan #1326251 av koi
Nyfiken läkare skapades av koi
Aaarrrghhh! Vill inte sprida ut till halva Sverige vilka problem jag har. Men det finns så nyfikna läkare...suck

Var på vårdcentralen idag. För att få allegimedicin mot pollen. Jag bad henne kolla så det inte krockar med Litium. För Litium krockar med allt. 
"Varför tar du Litium?" "Hur länge har du haft den" "Vad tar du mer för mediciner?" "Jaha! Varför tar du dem!" "Jasså du har hallucinationer....har du barn?" "Bor du ensam med dem?" *orosanmälan alarmerar högljutt* lyckades nog lugna ner henne. Sa att psykiatrin har koll på mig. 

 
Mer
3 år 1 månad sedan #1326257 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nyfiken läkare
Hon försökte nog hjälpa dig och försökte kolla om du hade rätt stöd. Alla har inte det stöd de behöver.
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1326258 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Nyfiken läkare
Bra gjort.

Som Admin sagt: På Viska är du anonym.
eller tänker man som Nissegossen, Gud vet ändå allt.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1326265 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nyfiken läkare
Öppna spjäll bägge har tillgång till labbprover och varandras journal på mig, annars är det egentligen skall vara, vattentäta skott men pga omständigheter får de dela information om mig. (Kan säga, det där med sekretess är överdrivet.)

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326289 av koi
Svar från koi i ämnet Nyfiken läkare
Jag vet att hon gör sitt jobb och vill väl. Men det är jobbigt. Alla skriker orosanmälan så fort jag ens öppnar käften. Grabbarna är stora. Bara en är omyndig i 1 1/2 år till. Och pappan är normalstörd med drag av asperger. Yngsta grabben har det bra, förutom att han får dammsuga och diska ibland. Ja, igår fick han laga sin egen mat också. Värsta slaveriet.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326325 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Nyfiken läkare
Om sjukvården betedde sig som de skulle. Allmänt hyfs och respekt.