onödigt.

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 5 månader sedan #94815 av
onödigt. skapades av
vid vilken ålder slutar man räknas som ung?..och istället räknas som gammal och ingen ide att bry sej ålder?

har vart på vårdcentralen med min hand som är allmänt konstig, lill o ringfingret har domnat bort o så..arbetsterapeuten sa att den skulle prata med läkaren igen o se att de antagligen skulle ta tid...men liksom..har ju tappat dom flesta muskler i handen, orkar ingenting med den längre vilket inte är bra när ja har häst o så.
har läst på nätet överallt att de är viktigt att göra nåt åt de fort..men de är de tydligen inte..är ju tur ja inte har nåt arbete eller så..kanske därför dom inte gör nåt åt de..är ju endå inte viktig så..gammal o så..
önskar ja va ung igen.
  • Frankie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 5 månader sedan #94820 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet onödigt.
Ålder är bara en siffra. Det som räknas är hur gammal man [i:333ya9o2]känner[/i:333ya9o2] sig.
Mer
16 år 5 månader sedan #94822 av gast-sp-325483574
Svar från gast-sp-325483574 i ämnet onödigt.
Preciis... hm... ibland känner jag mig som 15, busig o glad... ibland 40+... och ibland som 90+ (har varit med om mycket, men har ändock barnasinnet kvar) Såå, ålder är relativt...
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 5 månader sedan #94825 av
Svar från i ämnet onödigt.
ne..åldern betyder ju allt..e man gammal e de kört..verkar de som iallafall..
Mer
16 år 5 månader sedan #94827 av gast-sp-325483574
Svar från gast-sp-325483574 i ämnet onödigt.
Så länge det finns liv, så finns det hopp... och alla, oavsett ålder, har samma värde, och värda att bli behandlade med respekt, och få vård, om vård är nödvändigt, oavsett om man är 17 eller 87. Det ska inte ha något värde... å dom som gör skillnad tycker jag gör fel.
Mer
16 år 5 månader sedan #94909 av snusmumrik
Svar från snusmumrik i ämnet onödigt.
Håller med gast!