Jag har läst om en sak som ja inte kommer ihåg vart jag har

  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 4 månader sedan #261186 av Hurt
läst det om. men där stod att vi schizofrena försöker hela tiden lösa vår sjukdom och bli friska. det här stämmer iaf på mig och det ger mig ett välbehag av att ja behöver inte alltid kämpa som jag gör så att jag blir trött och utbränd. ja kommer ju endå aldrig bli frisk igen. dvs om inte de kommer bättre kunskap och bättre mediciner för oss schizofrenina.
Mer
14 år 4 månader sedan #261188 av Geta
I bakhuvudet finns alltid frågan varför och vad kan jag
göra för att det ska bli bättre.
Jag tror att varenda en av oss är amatörforskare när det
gäller schizofrenins gåta. :rolleyes:
Mer
14 år 4 månader sedan #261191 av Nissegossen
:P Jag är i alla fall helt med dig Geta!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 4 månader sedan #261195 av Hurt
precis en gåta är det....och en gåta vi kan aldrig lösa....människor som inte har schzofrena löser alltid sina själsliga och alla sorter av problem typ. men vi schizofrena kan inte lösa vår grej men endå kämpar vi med att lösa denna gåta.....ja orkar inte längre med mig själv att hela tiden lägga all tid och enerig på att må bra när ja vet att ja aldrig kan må igen...och ska veta att ja aldrig kan må bra igen såvida de inte kommer bättre mediciner och kunskap om schizofrenin
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 4 månader sedan #261198 av Hurt
sen har ja oxå läst att vi schizofrena är fattiga när det borde vara egentligen tvärtom att vi inte är det.......när man har fullt med schizofrenin är väl pengar de sista man vill tänka på och allt annat....vi förtjänar att leva rika liv...tänk er och ligga på semester och spa och få massage hela tiden och äta exotiska frukter och bada.....gå på bio varje dag....äta restaurangmat vare dag....kunna anställa en personlig assistent.....handla massa kläder och skor.....
Mer
14 år 4 månader sedan #261199 av Nissegossen
[youtube]
[/youtube]
[youtube]
[/youtube]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum