I fought the law and the law won

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
12 år 4 månader sedan #445188 av Fantasio
Det är fasen inte jag som initierar mail-kontakt med vården, det är Dem som vill ha kontroll över mig. Jag fick tarvliga frågor och svarade ärligt på dem. Kanske för ärligt. Idag har jag väntat på polisen, men de kom inte. Man vill beröva mig möjligheten att umgås med mina åldriga föräldrar, låsa in mig och plåga mig. Boendestödet såg att något var på tok. "Jag bommade kvällsdosen, det är allt", blev mitt undanglidande svar. Det känns som jag håller på att explodera. Strök åter kring järnvägen, men jag är osäker på att det är en lämplig utväg. I stunder som denna vill jag bara sova, sova, sova...
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
12 år 4 månader sedan #445190 av Jocke
lyssna då på "white riot", lite uppfriskande tankar om att alla kan skapa upplopp. Vi behöver ingen rasism.

Vars är världen på väg?
Mer
12 år 4 månader sedan #445223 av Nissegossen
[youtube:hprpos9p]CPXnoLAEUSQ[/youtube:hprpos9p]
[youtube:hprpos9p]I9eLeZS9OeY[/youtube:hprpos9p]
[youtube:hprpos9p]MBeT4ptY9sY[/youtube:hprpos9p]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 4 månader sedan #445263 av Admin1
Det verkar som det är viktigt för dig att ta medicinen för att må bra. Du verkar själv märka att det inte är bra att missa doser. Försök att hitta på ett kontrollsystem så att du inte missar att ta dina mediciner.