Hur många gånger?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 9 månader sedan #840871 av Fantasio
Hur många gånger har du vårdats? Jag har tappat räkningen, kan det vara tio gånger? Sist var jag inlagd över julen, då de ville jäklas med mig, men jag blev utskriven dagen innan nyårsafton.

Jag har lyckats med konststycket att ha vårdats på alla avdelningar här i stan. Jag tillhör egentligen 25A, men 25B (gamla 25:an) låg jag inlagd på pg a platsbrist. Sedan återstår avdelning 26 (där hamnade jag en sommar när 27:an tillfälligt stängde), PIVA och nu nedlagda avdelning 27.

Det stämmer nog som Admin1 brukar säga, att sjukdomen klingar av med åldern, för nu klarar jag mig själv, är en sällan sedd gäst på avdelningarna.

[i:3agywwqx]Det finns säkert redan en tråd om detta, men jag hittar den inte, så därför skapade jag en ny.[/i:3agywwqx]
Mer
7 år 9 månader sedan #840872 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur många gånger?
Har också vårdats cirka 10 gånger på olika avdelningar och i tre olika städer.
  • Bruce
  • Besökare
  • Besökare
7 år 9 månader sedan #840878 av Bruce
Svar från Bruce i ämnet Hur många gånger?
Jag är trött på att upprepa mig. Jag heter faktiskt Bruce. Hur många gånger måste jag säga det?
  • Alernativ2
  • Besökare
  • Besökare
7 år 9 månader sedan #840881 av Alernativ2
Svar från Alernativ2 i ämnet Hur många gånger?
Jag rökte ju hasch, så jag har varit frihetsberövad i 15 år.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 9 månader sedan #840883 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur många gånger?
Min vårdtid brukar inte vara så lång, ett par veckor, kanske. Undantaget var sommaren 2006, då jag var inlagd till mars månad. Det var då jag sattes in på Clozapine. Jag mådde bra på den inläggningen och träffade två kompisar där, de har jag kontakt med än idag. Jag saknar verkligen avdelning 27, en skam att den stängdes.
Mer
7 år 9 månader sedan #840884 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur många gånger?
Första gången som jag var inlagd, var det en månad. De andra gångerna har
jag vårdats cirka 14 dagar.