Vad hände när ni blev psykotiska?

Mer
7 år 2 månader sedan #901215 av Lelle
jag käkade antidepressiva bara men hade uppföljning från psykmottagningen . Jag fick dock min första psykos i januari 2013, vid ett schemalagt möte med mottagningen 12 mars 2013 upptäckte han att jag var psykotisk. han skickade mig till sluten psykosavdelning, fick risperdal där

sen bytte jag avdelning på mottagningen, fick gå till psykosmottagningen eftersom jag varit psykotisk. sedan mitt insjuknande 2013 har jag inte haft antidepressiva.
Mer
7 år 2 månader sedan #901216 av Lelle
jag hade det tufft i början på 2013 var psykotisk några månader innan hjälpen kom
Mer
7 år 2 månader sedan #901220 av Lelle
på den tiden gick jag fortfarande i skolan (gymnasium ) och skolan hade lagt sig i och kontaktat honom, han hade nog i förhand tänkt lägga in mig. Efter att lärarna på skolan hotade med inläggning på psyk om jag inte skötte studierna så hoppade jag av klassen/skolan och studenten uteblev...
Mer
7 år 2 månader sedan #901221 av Lelle
lärarna på skolan hade också gjort sig skyldiga till förtal.
Mer
7 år 2 månader sedan #901222 av Lelle
jag kände en av lärarna lite bättre än dom andra, hon fick inte säga vad som sades på lärarmöten men hon gjorde det ändå eftersom lärarna vid ett möte kom överens om att spionera på mig . det är sant. så jag hoppade av skola, och också pågrund av att de skulle se till inläggning på psyk om jag inte skötte studierna.

jag har faktiskt inte tänkt kring det här på länge. kom fram till att de var pajasar.
Mer
7 år 2 månader sedan #901223 av koi
Jag trodde folk skulle mörda mig. Bla min man, son och farsan. Jag hörde röster som sa att det var bäst att jag gjorde det själv. Jag hade nån märklig känsla av att veta allt eftersom jag kunde läsa tankar. Sen insåg jag att andra kunde läsa mina tankar också och fick panik och trodde jag kommunicerade med radiovågor på FM-bandet. Ljuset sköt spjut i min kropp som gjorde jätteont. Aktade mig för ljuset. Rösterna sa att jag skulle akta mig för ljuset. Jag trodde jag hade en speciell kontakt med Jesus för jag kunde på vatten.