Är alla schizofrena introverta här?

Mer
7 år 1 månad sedan #914205 av MsTibbs
Jag är introvert när jag mår dåligt och halvextrovert när jag mår bra.

Jag har schizoaffektiv.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 1 månad sedan #914208 av lonely
Svar från lonely i ämnet Är alla schizofrena introverta här?
Okay tack för svar Nissegossen! Ja jag kan svara för mej själv bara och jag lämnar dej så du får vara ifred!

MsTibbs på vilket sätt mår du dåligt så du behöver egentid? Det kanske är för personlig fråga jag förstår iaf om du inte svarar....
Mer
7 år 1 månad sedan #914213 av Geta
Jag är tvärtom. Introvert i vanliga fall och extrovert vid psykos.
Mer
7 år 1 månad sedan #914214 av MsTibbs

lonely skrev: MsTibbs på vilket sätt mår du dåligt så du behöver egentid? Det kanske är för personlig fråga jag förstår iaf om du inte svarar....


Framför allt vid depression och ångest. Jag kryper in i mitt skal som de säger på jobbet. Psykos litar jag inte på folk, svårt vara väldigt social då. Men, främst depression.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 1 månad sedan #914218 av lonely
Svar från lonely i ämnet Är alla schizofrena introverta här?
Där ser man det trodde inte jag, men varför Geta är du extrovert vid psykoser och så?

MsTibbs! Ja jag litar heller inte på människor när jag har psykos! Varför vid depression mestadels? Är det så att vid depression att det dränerar dej med social kontakt då eller? Så var det för mej när jag hade depression sist men då även hade social ångest alltså så alla vet det som kallas för social fobi.....
Mer
7 år 1 månad sedan #914219 av Geta
Jag är mer orädd för människor, när jag är psykotisk trots att jag känner mig förföljd.