Jag kommer ta körkortet mycket snart, hur snabbt fick ni

Mer
6 år 10 månader sedan #944899 av Carmen Al Kebab
Jag kommer ta körkortet mycket snart, hur snabbt fick ni körkortet och körkortstillstånd med schizofreni från dagen ni skickade in det?
Mer
Mer
6 år 10 månader sedan #945347 av mopa
Jag var "frisk" då jag tog körkort. Så det gick fort.
Mer
6 år 10 månader sedan #945371 av Geta
Jag fick ta 40 körlektioner och klarade uppkörningen och teorin på första försöket. Körde sedan mycket bil i 20 år utan några olyckor. Slutade med bil, då jag inte längre hade råd med det. Det var ingen läkare som sa till mig att jag var schizofren, när jag tog körkortet. Diagnosen kom senare. Idag är jag för darrig för att köra bil.
Mer
6 år 10 månader sedan #945421 av Nissegossen
Fyllde år i augusti, hade körkortet vid jul. På den tiden 1968 var det tre veckor innan man från att ha klarat teorin samt uppkörningen innan jag fick körkortet på posten. Det på första försöket. Innan jag fick körkortet, fast jag klarat det, fick jag inte alls köra bil. Inte ens övningsköra.

Vet du förövrigt vad en vertikal kurva är för något? Min syster har berättat för mig, då hennes körskolelärare sagt till inspektören, henne kan du inte klandra på något sätt. Därför fick hon den frågan. Bara för att inspektören som godkände, han ville sätta körskoleläraren på plats.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #945422 av Nissegossen
Då var jag 18år först 1974 vid 23 års ålder insjuknade jag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum