Inlagd hur många gånger?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 9 månader sedan #947265 av Fantasio
Jag kanske tjatar, det finns säkert en tråd om detta redan, men då får di väl sammanfogas. Hur många gånger har du varit inlagd? Jag har klarat mig hyfsat från inlåsning den senaste tiden. Var inlagd julen 2015 och februari/mars i år. En viss satkärring till läkare klagade på mig och tog ifrån mig min enda potenta medicin, nu är jag utlämnad till Lergigan. Min strategi är att minimera kontakten med kretinerna i smutsgula rockar, "allt är toppen". I början av min karriär som vansinnig var inlåsningarna frekventa, men nu har det lugnat ned sig. Hur ser det ur för Dig?
Mer
6 år 9 månader sedan #947266 av Geta
Svar från Geta i ämnet Inlagd hur många gånger?
Första gången som jag var inlagd var 1968. Senaste gången var det 2005. Har nog varit inlagd minst 10 ggr. Ibland har jag varit inlåst och ibland inte.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 9 månader sedan #947269 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Inlagd hur många gånger?
Anledningen till att jag blev inlagd i år var mitt erkännande av Palmemordet. Det bidde skjuts av grisen till psykiatrin. Nu håller jag tand för tunga och nämner inte O och I, fast min kp berättade jag det för vid senaste inläggningen och hon hade hört den fabeln allt för många gånger. Jag tar min meducin ibland och känner mig stabil. En ny inläggning känns avlägsen.
Mer
6 år 9 månader sedan #947280 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Inlagd hur många gånger?
Första gången inlagd april 2008, sista gången oktober 2016. Jag har varit inlagd prick 10 gånger, oftast på psykosavdelning.
Mer
6 år 9 månader sedan #947284 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Inlagd hur många gånger?
Vart inlagd 3 ggr. Första gången årsskiftet 2012/2013 nån gång
Sen minns jag inte andra gången när det var. Men då tvångsvårdades jag.
Och så 2015 i Australien.

/Dave
Mer
6 år 9 månader sedan #947286 av Geta
Svar från Geta i ämnet Inlagd hur många gånger?
Hur var det att bli inlagd i Australien? Vad fick du för medicin?