Vad gör man om man är i början av ett återfall

Mer
6 år 8 månader sedan #957665 av Lelle
tror jag alldeles nyss hamnat i en inledning till återfall. vad händer nu ? vad ska jag göra ? än så länge kan jag agera och göra rätt för mig, men om några dagar är det kanske för sent för att jag är för psykotisk ! bör jag lägga in mig för observation för se hur utvecklingen går?
Mer
6 år 8 månader sedan #957675 av Geta
Minska på all stimuli. Se till att du sover på nätterna.
Mer
6 år 8 månader sedan #957724 av Lelle
har gått bra hittills , på förmiddagen blev jag nästan dålig igen men medicinen verkade hitta ett sätt att få bort det
Mer
6 år 8 månader sedan #957725 av Lelle
jag har läkarmöte imorgon
Mer
6 år 8 månader sedan #957793 av Nissegossen
A och O vid en psykosunge är se till att du säkert sover nästa natt och ta en extra dags dos med din antipsykotika, dock ej över sammanlagda max dos per dag. Sedan är mitt knep om jag inte kan få lugn och ro i huvudet är det yttersta helst trådlösa hörlurar annars vanliga ta musik du gillar volymen på max sjung med musiken i tanken inte högt. Det slår ut varenda röst i huvudet och du sover till slut hela natten och vaknar till musik på högsta volym, men du vaknar till en helt vanlig dag. Utan det som störde dig dagen innan.

Det är ett självhjälpstips som Admin borde ha i upp till kamp.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum