Knas redan som barn

Mer
5 år 11 månader sedan #1044811 av björk
Svar från björk i ämnet Knas redan som barn
City High serien har vissa förtecken till flygresande... När bolaget hette Sterling sa min bror Störting det ligger viss mystik i första city High som sedermera kom att bli "bäst"
Mer
5 år 11 månader sedan #1049151 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Knas redan som barn
Jeg har nok alltid hatt mentale defekter, ettersom CP inntraff en eller annen gang før to års alder. Men i min tid var det dessverre fortsatt slik at man la alt på omgivelsene ved CP, noe man aldri ville ha gjort ved senere erhvervet hjerneskade.
Mer
5 år 11 månader sedan #1049440 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Knas redan som barn
Har man problem sedan barnåren kan man misstänka autism, som oftast upptäcks före 10 års åldern. Vid schizofreni kan vissa problem upptäckas vid barnåren, men i 20 års åldern börjar det främst märkas.
Mer
5 år 11 månader sedan #1049700 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Knas redan som barn
Det er fremdeles slik at mange innen helsevesenet blir overrasket over at CP-pasienter har mentale defekter, til tross for at det er mye klarere hjerneskade enn autisme. Defekter hos barn frister dessverre til ønsketenkning hos mange, også klinikere.
Mer
5 år 11 månader sedan #1049719 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Knas redan som barn
Välanpassad barn med en hemlig värld. Mina föräldrar hade rätt fullt upp med sitt så jag fick gå lite vind för våg....vilket passade mig bra....jag utvecklades självständigt och var välanpassad i de vuxnas värld men hade samtidigt min hemliga värld där jag var jag.
Mer
5 år 11 månader sedan #1049755 av lumpi
Svar från lumpi i ämnet Knas redan som barn
Ja jag hade problem redan som barn. Nervösa ryckningar, irrationella paranoida tankar och idéer, fobier.