Knas redan som barn

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1221220 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Knas redan som barn

Clean skrev: Ja då hade jag skjutit dig för länge ;-)

varit med om två mordhot irl den senaste månaden.
två olika personer som är helt oberoende varandra, men de lär knappast göra om det. isf ska de få se på phan.

en dag möter du din överman. finns ingen nåd på hämndens dag.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221224 av Clean
Svar från Clean i ämnet Knas redan som barn
Nej jag har inte hotat dig du tar allting så bokstavligt, undra varför? Du kallar mej mördare och jag svarar dig sarkastisk vilket var att jag mena. Att om nu jag var mördare så hade jag väl mördat tex dig för du är klimatförnekare? Vilket jag inte är en mördare. Har du så svårt att skilja detta åt?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1221229 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Knas redan som barn
Ordspråksboken 26:18-19 Svenska 1917 (SV1917)

^18 Lik en rasande, som slungar ut brandpilar och skjuter och dödar,

^19 är en man som bedrager sin nästa och sedan säger: »Jag gjorde det ju på skämt.»
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 7 månader sedan #1280531 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Knas redan som barn
Det var bara en tidsfråga innan jag skulle krascha. Jag har alltid varit en udda jäkel, men måendet hölls i schack med hårt arbete på 90-talet. Jag skäms när jag tänker tillbaka på hur jag betett mig och vad jag gjort. Jag visade ingen kärlek eller ens tillgivenhet till någon, inte ens mina föräldrar. Hade jag varit 30 år yngre hade jag garanterat fått en diagnos som barn.
Mer
3 år 7 månader sedan #1280543 av wasp
Svar från wasp i ämnet Knas redan som barn
Fick ingen diagnos som barn, men redan 7 år gammal fick jag och min mamma träffa skolpsykiatern. Var en udda fågel redan som liten pojke............
Mer
3 år 7 månader sedan #1280566 av Geta
Svar från Geta i ämnet Knas redan som barn
Visst var jag udda och tyst som barn men var så skötsam och klarade mig bra i skolan att ingen reagerade. Var inte ens mobbad.