Paranoia

  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1079766 av partyjunkie
Paranoia skapades av partyjunkie
på måndag så ska jag till karlahuset och lämna lite prover. jag har bestämmt mig för att gå till
psykiatrin där och försöka bli inlagd på deras vårdavdelning efter det..
jag ville gå till akutpsyk redan igår men mina föräldrar ville att jag ska vänta tills på måndag istället eftersom att det inte är nå läkare där på helgerna..

jag har haft otroliga problem med paronia, jag har plockat bort både datorn och telefonen och ställt det hos mor och far så jag bara kan använda dom när jag är med dom..
jag har även tankar om att jag är personlighetskluven och den andra håller på och gör en massa konstiga saker och ringer till folk..är det så så har den andra en telefon som jag inte vet om.
mamma hjälpte mig efter lite tjat att kolla i lägenheten igår, men vi hittade ingen annan telefon. så den måste vara bra gömd om den skulle finnas. :(
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan #1079796 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Paranoia
Paranoia är vanligt och kan öka vid dålig sömn, ångest och stress. Antipsykotika brukar ha effekt mot paranoia. Det verkar som du har en ångestliknande paranoia så att försöka minska ångesten är viktigt.
www.viska.se/sjalvhjalp/oevervinn-din-paranoia
  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan #1079944 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet Paranoia
jag tog mig iväg till akutpsyk och fick prata med en sjuksköterska sedan en läkare.. vart inte inlagd jag ska ju äta den sissta dagen med hepatit medicinen imorgon.. vi skulle kolla om jag blir bättre när hepatit behandlingen är klar.. kollade fass och jag har nästan alla biverkningar av den.

www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=20150707000019
Mer
5 år 7 månader sedan #1079948 av Geta
Svar från Geta i ämnet Paranoia
someone här på Viska har också genomgått behandling mot Hepatit C. Den har lyckats för honom.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1082221 av Richard
Svar från Richard i ämnet Paranoia
Jag äter Haldol mot min paranoia. Inte så jag lämnar bort elektroniken, men jag tejpar ju över webbkameror o tänker på hur många mikrofoner man har hemma egentligen... 5 datorer, 2 mobiltelefoner o 1 surfplatta...





En gång träffade jag en kille med afrokrull, någon hade kallat honom för jävla mikrofon! :evil:

Last edit: 5 år 7 månader sedan by Richard.
Mer
5 år 7 månader sedan #1082375 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Paranoia
Ofta handlar paranoia om att man är förföljd eller spionerad på.