Ökar ångest Psykos!

Mer
5 år 6 månader sedan #1087850 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ökar ångest Psykos!
Personalen kommer direkt, när jag ser villrådig ut på systemet. De verkar ha väldig koll på sina kunder,

Metro är smörjmedlet där också, samt att någon liksom kompis där har tidigare fått en flaska dunderglögg.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1087861 av wasp
Svar från wasp i ämnet Ökar ångest Psykos!
Socialfobi har jag också. Går mycket bättre om jag har någon med mig när jag är ute.
Mer
5 år 6 månader sedan #1087951 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Ökar ångest Psykos!

Admin1 skrev: Har du socialfobi, Drummer? Att du får ångest över att bli granskad av andra. Socialfobi eller socialångest kan behandlas med vissa antidepressiva.


Ja, jag har Social Fobi men endast vid svår ångest! Har jag låg ångest så känner jag inte att det är jobbigt att umgås med vänner och familj! Jag är en ganska social människa, men när ångesten slår till säger jag inte mycket!
Mer
5 år 6 månader sedan #1090572 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Ökar ångest Psykos!
Jag kan också bli lätt irriterad av människor på stan. Så länge dom inte glor så.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1090578 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Ökar ångest Psykos!
Jag lever på min kraftfullhet! När den kommer fram känner jag mig rätt! Jag hatar halvmesyrer och mesigheter!

Jag känner Social Fobi när jag inte får vara mig själv! Får jag utlopp för monstret i mig så är det mer paranoid rädsla än Social Fobi!

Många har sagt att dom drabbats av psykisk ohälsa efter att dom jävlats med mig! Mitt ord är GIFT om inte människor behandlar mig väl! Jag vet åtskilliga som försökt jävlas med mig som råkat ut för olyckor och misshandel mm! Jag är psykiskt sett en farlig människa att jävlas med!
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.