Ökar ångest Psykos!

Mer
5 år 6 månader sedan #1087657 av Drummer
När jag var på systembolaget idag var jag ångestfylld! Upplevde att alla stirrade på mig och inte tyckte om mig! Det var en tjej som stod ute på golvet i affären och tittade på mig lömskt länge så jag stirrade henne själv i ögonen med misstänksam blick! När jag får ångestpåslag så blir jag irriterad och arg! Kan till och med tänka mig att slå ngn på käften som vill jävlas med mig! När jag inte har ångest känner jag mig ganska normal! Är sjuk och trött på att känna mig sjuk och trött! Jag vet inte om paranoian är verklig men det känns så!

Seroquel ger för svag effekt antagligen! Ska eventuellt börja med Leponex! Ska till läkaren den 4 oktober!

Dricker nu alkohol för att döva denna jobbiga känsla!
Mer
5 år 6 månader sedan #1087658 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ökar ångest Psykos!
Var du på Knalleland eller Allégatans systembolag Drummer?
Mer
5 år 6 månader sedan #1087660 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ökar ångest Psykos!
Det sägs att man inte kan bli galen av ångest. Men det stämmer väl inte. Visst utlöser ångest psykos.
Mer
5 år 6 månader sedan #1087662 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Ökar ångest Psykos!

ispegelland skrev: Var du på Knalleland eller Allégatans systembolag Drummer?


Var på Systemet vid Åhaga som ligger vid ICA Maxi i Borås! Det bolaget har bara funnits i 4 år!
Mer
5 år 6 månader sedan #1087663 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ökar ångest Psykos!
Jaha! Ja det var ju tillkommit efter min tid då :)
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1087664 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Ökar ångest Psykos!
Känner mig lugnare nu när jag druckit alkohol! Mina Stesolid hjälper inte längre! Får ta 20 mg för att känna av lite lugnande effekt! Jag ska inte ta Stesolid på länge nu så toleransnivån minskar! Jag känner mig ofta hotad vid hög ångest och de flesta avvisar mig upplever jag! Dom skulle ha skiten själva så får dom se hur det känns själva!

Geta skrev: Det sägs att man inte kan bli galen av ångest. Men det stämmer väl inte. Visst utlöser ångest psykos.


Jag känner mig galen och paranoid när jag har hög ångest! kan inte kontrollera mig själv
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.