Höra röster tala till mig

Mer
5 år 6 månader sedan #1095272 av Melody
Jag börjar må dåligt igen. Kanske stress pga krav på arbetsträning eller så är det slump(?).

Hur som, jag hör tydliga röster nu som talar till mig. Innan har jag ju trott det var Gud eller "miniandar" inuti mig. Nu fattar jag att det är en allvarlig störning.

Jättejobbigt. Har ni erfarenheter? Vad sover ni på för mediciner?
Mer
5 år 6 månader sedan #1095274 av Geta
Svar från Geta i ämnet Höra röster tala till mig
Förstår att du blir stressad, när arbetsträningen hänger över dig.
Mer
5 år 6 månader sedan #1095294 av wasp
Svar från wasp i ämnet Höra röster tala till mig
Röster som talar till mig har jag hört från och till sedan 1978.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1095313 av Nissegossen
Lite tidigare för mig wasp sedan 1974 för mig

vår, stanna hemma från sysselsättning öka dosen något på medicinen inget stress det är kontraproduktivt minska på intrycken försök må bra utan stress och minska på intrycken för att må bättre igen

Skulle de fråga säg som det är att det är för många intryck du har och med det har du blivit överbelastad i psyket och behöver minska dina intryck på det borde ansvariga ta till sig och förstå. Annars hamnar du i en psykos och fråga ansvariga om att få stanna hemma annars hamnar du inlagd på avd igen det gör att de knappast säger något emot

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1095319 av Rrusheflower
Kan också vara dina tankar. Jag hör också uppmaningar och allt möjligt. Ibland inbillar jag mej saker. Katastroftankar.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Rrusheflower.
Mer
5 år 6 månader sedan #1095333 av Utomjordingen
Hört röster konstant sen våren 1990! Även tinnitus, testbildljud, musikhallucinationer och ljudillusioner har jag.

Får man fråga Er Ni som har röster om Ni även har tinnitus?