Att inte bli trodd

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 5 månader sedan #1095209 av Fantasio
Det här känns som en upprepning, finns det en tråd om detta redan? Jag har sökt, men vad ska jag söka på?

Jag upplever det väldigt jobbigt när jag har med människor att göra. Vad jag än säger blir det konstiga blickar eller kommentarer. Trovärdighet noll. Tror man måste bygga upp ett förtroende, prata väder och sånt några år, sedan kan man tas på allvar.

Vad brukar du prata om? Hur blir reaktionerna? Inte pratar jag så kallade konstiga saker med t ex mina föräldrar. Ärligt talat blir det mest sport från min sida, jag har nästan gett upp. Hur är det för dig?
Mer
5 år 5 månader sedan #1095214 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Att inte bli trodd
Har försökt smyga in lite sånt jag tycker är intressant på jobbet. Inte vart några negativa reaktioner. Fast undviker religion och tro, det brukar väl inte sluta bra.

/Dave
Mer
5 år 5 månader sedan #1095216 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att inte bli trodd
Jag pratar om olika saker med olika personer. Läkaren på psyk i somras ville få mig att tala om VM i fotboll. Visste inget om det. Kan undra om han försökte testa mig.
Mer
5 år 5 månader sedan #1095219 av memphis
Svar från memphis i ämnet Att inte bli trodd
Han skulle nog kolla om du ljög för att vara insmilande Geta. Om du hakade på trots att du inte såg vm.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 5 månader sedan #1095220 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Att inte bli trodd
Jag träffar ibland två personer (inte de fd arbetskamrater jag gaggar om) och då blir det ofta rymdsnack. De är intresserade och kunniga. De pratar om hur många ljusår det är mellan ditten och datten, De kan jag prata vad som helst med.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1095221 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att inte bli trodd
Min kusin och jag talar om hur vi vill bli begravda. Hon vill bara försvinna.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Geta.