Att inte bli trodd

Mer
5 år 5 månader sedan #1098595 av krokus
Svar från krokus i ämnet Att inte bli trodd
Geta,
jag fick aldrig någon ersättning från boendestödjaren eller hennes chef. Dåligt!
Mer
5 år 5 månader sedan #1098596 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att inte bli trodd
Min psykiatrisjuksköterska gjorde fel och glömde saker hon lovat men erkände aldrig.
Mer
5 år 5 månader sedan #1098597 av krokus
Svar från krokus i ämnet Att inte bli trodd
Någon gång under en inläggning, trodde SSK att jag redan hade fått medicin.

SSK: "du har redan fått din medicin"
jag: "nej, jag var och spelade pingis. I så fall har du gett min medicin till någon annan"

Varför skulle jag vilja ha dubbel dos seroquel depot?! Knäpp ssk, den där.

Åh suck. Läggdags tror jag, irritationen närmar sig.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 5 månader sedan #1098602 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Att inte bli trodd
Jag visade min boendestödjare en tråd på ett stort forum där jag nämns vid namn. Både för- och efternamn. Inte ens hon kunde avfärda det som fantasi, men hon frågade om jag själv skrivit inlägget, en trådstart. Jag är både stolt och förskräckt.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1098639 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Att inte bli trodd
Har inga problem av Fantasios typ. Jag är öppen och vem som helst kan gå in på viska.se och se vad jag och andra skriver här. Är någon arg, så se till att bli medlem och replikera på viska.se vad andra skriver om du är arg se till att bli medlem.Vi var för en stund sedan 275 icke medlemmar och endast jag som medlem Dessutom kostar gratis. Gratis är gott

Jag vet att mina grannar läser här, givetvis vårdpersonal också. Kom ihåg 275 st här, natten som vakar på avd gissar jag har ingenting att göra då avd sover så de läser här.,

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 5 månader sedan #1098866 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Att inte bli trodd

krokus skrev: För några år sedan hade en boendestödjare sönder ett av mina märkesglas hemma. Jag minns att jag skrev om det här på Viska, och en viss medlem ifrågasatte mig "Är du SÄKER på att det var boendestödjaren som hade sönder glaset?".

Jaja, vem tror på ett psykfall?! :? :? :?


Det var två boendestödjare som hjälpte mig att städa före en flytt. Efter denna "hjälp" så fattades en soppterrin i mitt skåp. När jag så småningom träffade en av dem frågade jag om det var någon av dem som stulit den. Men hon nekade naturligtvis. Hon var falsk rakt igenom den där skatan så jag tror fan att hon stal från mig, eller också hennes kompis. Vem tror egentligen på ett psykfall?