Det "bubblar" inombords

Mer
5 år 6 månader sedan #1095636 av Melody
Någon som har det så? Saker går snabbt i hjärnan och det bubblar inombords, som om jag är nervös och stressig. Påminner om scenskräck eller stress inför hålla tal.

Mkt händer i kroppen.

Ganska jobbigt. Psykiatrin bara fnös åt det...
Mer
5 år 6 månader sedan #1095660 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det "bubblar" inombords
Om det bubblar inom en drick inte för mycket läsk och mousserande vin

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1095661 av Melody
Svar från Melody i ämnet Det "bubblar" inombords
Haha nissegossen. Nja inte riktigt så.
Mer
5 år 6 månader sedan #1095662 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det "bubblar" inombords
:wink:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1095671 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Det "bubblar" inombords
Du kommer säkert på vad det är :)
Mer
5 år 6 månader sedan #1095683 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det "bubblar" inombords
För mig strax innan en psykos inträffar ett förstadium med mycket kreativt tänkande man blir snudd på manisk vaknätter rakt igenom gör att inom mig ser jag och konstruerar saker i mitt bildsinne som jag det var sommar satt på en spårvagn och sade ta ett bildäck sitt hemma på vintern gör sandaler och skär ut sandaler ur däcken för att göra många ta lämplig plast sätt på dem på sandalerna i gjorda hål sätt ned dem och undertill sätt värme så det blir en klump så de inte lossar. när våren kommer ta dem på en vagn upp med ett stånd, sälj dem till ett lågt pris och sätt upp Volvo vi går med rullande gång

Den en utav grabbarna sade det där var ganska Schizofrent 8O

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum